FANDOM

Quint

Quint Wojownik
Aktor: Graham Shiels — Pierwsze pojawienie: Survival of the Fittest Status: Martwy

Quint
Informacje biograficzne
Płeć

Mężczyzna

Status

Martwy

Powód śmierci

Osłabiony przez Lexę, zostawiony na pożarcie przez Paunę

Zabity/a przez

Pauna

Pozycja

Wojownik

Przynależność

Trikru

Informacje o rodzinie
Dom

Ziemia

Wystąpienia
Aktor

Graham Shiels

Sezony

2

Pierwszy występ

Survival of the Fittest

Ostatni występ

Survival od the Fittest

Quint był drugorzędnym bohaterem w drugim sezonie serialu. Jego postać odegrał Graham Shiels. Pierwszy i ostatni raz pojawił się w odcinku Survival of the Fittest.

Wczesne życie

Quint był pierwotnym mieszkańcem Ziemii. Żył ze swoim klanem w miejscu, w którym później wylądowała setka. Jego brat brał udział w walce z Podniebnymi Ludźmi (finał pierwszego sezonu) i zginął.

W serialu

W odcinku Survival of the Fittest, pierwszy raz widzimy go podczas kłótni z Komandorem na temat planu Clarke Griffin z Podniebnych Ludzi na atak na Mount Weather. Powiedział on, że ta nie ma o tym pojęcia i nie powinno się jej ufać, ale został uciszony przez Lexę. Zdenerwowało go to i powiedział Clarke, że bez Komandora nie ma ona żadnej siły.

Później, gdy Clarke idzie na spacer by się przewietrzyć, widzimy go zaczepiającego ją z dystansu i następnie wystrzeliwującego w nią dwie strzały. Ta ucieka, lecz niedługo potem Quint znalazł ją, przygniótł do ziemi i miał zamiar ją zadźgać lecz został powstrzymany przez Lexę, która rzuciła nóż w jego rękę mocno przy tym raniąc. Clarke powiedziała jej wtedy, że zabił on strażniczkę Mayor Byrne, na co on odpowiedział broniąc się, że ta kłamie i on tego nie zrobił. Lexa mówi Clarke, by ta go zabiła lecz ona jest niezdecydowana. Nagle grupa słyszy ryk bestii, co skutkuje ich szybką ucieczką, w międzyczasie Lexa rani Quinta w nogę, zostawiając go w rękach Pauny.

Osobowość

Quint miał twardy i bezpośredni charakter.

Wygląd zewnętrzny

Quint był łysym, białym mężczyzną z bardzo silnym wyglądem fizycznym.

Cytaty

Quint: "Ta kłótnia to strata czasu. To proste, jeśli nie mogą oddychać naszym powietrzem, dlaczego by nie otworzyć po prostu tych drzwi i mieć to z głowy? Spalmy ich!"

Quint: "Największa armia jaką kiedykolwiek posiadaliśmy czeka na nas, by dać temu misję. Im dłużej czekamy tym więcej naszych ludzi umiera w środku tej góry."
Clarke: "To znaczy tyle samo dla nas wszystkich"
Quint: "Straciliśmy tysiące. Ile ty straciłaś dziewczynko? Ona mówi że ma plan, ja mówię czekanie na jednego mężczyznę aż dostanie się do środka nie jest zbyt dobrym."

Clarke: "Mam gdzieś to ile masz ludzi jeśli nie możesz dostać się do swojego wroga-nie możesz wygrać."
Quint: "Ty jesteś wrogiem."
Clarke: "Przepraszam, czy zrobiłam coś co mogło cię obrazić?"
Quint: "Tak. Spaliłaś mojego brata żywcem w pierścieniu ognia."
Clarke: "Nie powinien atakować mojego statku."
Quint: "Jesteś bardzo odważna pod opieką Komandora, czyż nie?"

--Survival of the Fittest