FANDOM

בלאמי בלייק (באנגלית: Bellamy Blake) הוא דמות ראשית בעונה הראשונה, השניה, השלישית, הרביעית והחמישית. הדמות מגולמת על ידי בוב מורלי ועשתה את הופעתה הראשונה בפרק הבכורה.

שידלו את בלאמי לניסיון להתנקש בחייו של הקנצלר ג'אהא, על פי בקשת אויביו הפוליטיים של הקנצלר, פעולה שאחר כך בלאמי התחרט עליה. הוא רק עשה את זה כי בתמורה שיהיה לו מקום בספינת ההורדה שתישלח לכדור הארץ עם אחותו הצעירה אוקטביה. על ידי התחזותו כשומר, בלמי היה מסוגל להתגנב לספינת ההורדה. בלאמי לא היה חלק מהמאה, אם כי במהירות הוא הפך את עצמו למנהיג שלהם ברגע שספינת ההורדה נחתה על כדור הארץ. עד מהרה הוא השתלט על המחנה לצד ג'ון מרפי.

בתחילה נאבקו בלאמי וקלארק גריפין אחד עם השני על מנהיגותם של העבריינים. לבלאמי נמאס תמיד להיות בשליטתה של מישהו אחר ושינהלו לו את חייו, לכן הוא לקח את החופש החדש שלו כסיכוי לעשות מה שהוא רוצה ללא כל חוקים וללא השלכות על שום דבר, שבו רוב הילדים האחרים הסכימו עם . קלארק, לעומת זאת, רצתה לפחות סדר וכללים, וזו הסיבה שהשניים לא אהבו זה את זה. בסופו של דבר התיישבו בלמי וקלארק כמנהיגים משותפים לאחר רצח וולס ג'אהא והתאבדותה של שרלוט. זה מה שהוכיח את הנקודה של קלארק שכן צריכים להיות כמה כללים, וגרם בלאמי סוף סוף להבין שהיא צודקת.

כמנהיג, בלאמי היה מוכן לקבל החלטות קשות כדי להבטיח את הישרדותו של העם שלו. הוא וקלארק עבדו היטב למרות העוינות הראשונית שלהם. בלאמי טיפח שנאה עמוקה כלפי הארציים, והיה מוכן להיאבק בהם, ואילו קלארק רצתה למצוא פתרון לשלום - משהו שבלאמי האמין שלא יאונה לעולם בגלל הפרמיטיביות של הארציים. במהלך המלחמה המתמשכת עם הארציים, בלאמי הוכח להיות לוחם מיומן מאוד.

לאחר שרוב העבריינים נתפסו על ידי הר וות'ר, בלאמי עבד ללא הפסקה כדי למצוא אותם. האנשים שחיו בהר לא היו חסינים מפני הקרינה בחוץ, בניגוד לבלאמי והמאה. הסיבה היחידה שהם היו חסינים הייתה בזכות הסתגלות גופם לקרינת השמש. לכן אנשי ההר רצו להרוג את העבריינים שנתפסו כדי שיוכלו לחלץ את מח העצם ולהזריקם בעצמם, ובכך להפוך אותם לחסינים מפני הקרינה. בסופו של דבר בלאמי הסתנן להר וות'ר בעזרת עזרה חיצונית מקלארק והארציים ובשיתוף פעולה הדוק עם מאיה וי על מנת לשמור על העבריינים בטוחים ולעזור להם לברוח מההר. לבסוף קלארק ובלאמי עשו יחד את הבחירה הקשה שהיא להקרין את הר וות'ר כדי להציל את אנשיהם ונאלצו להרוג מאות אנשים בתמורה לחבריהם. לאחר מכן, כאשר קלארק עוזבת את כולם כדי להיות לבד, כאשר היא לא מסוגלת להשלים עם מעשיה, נותר בלאמי מאחור במחנה החדש שהוקם מחנה ג'אהא.

בעונה השלישית, בלמי היה שומר במשמר ארקדיה ששמו שונה ממחנה ג'אהא. לאחר פעולות האיבה הקודמות עם הארציים, בגלל ההגבלות החמורות המוטלות על ארקדיה, כמו גם את מותה של חברתו ג'ינה מרטין בידי אזגדה, בלאמי התיידד עם צ'רלס פייק. יש פייק שמחזיק בראייה שלילית כלפי הארציים לאחר שאזגדה תקפו והרגו רבים מניצולי תחנת החקלאות אחרי שהם נחתו על כדור הארץ. הוא הראה עניין רב בבלאמי והשתמש בו לתועלת שלו כדי להשיג תמיכה נוספת בתוך ארקדיה, באמצעות האשמה שמחזיק בלאמי מכישלונו להגן על האנשים ועל הטראומה שלו אחרי הר וות'ר. הבחירה של בלאמי להיות לצד פייק הסעירה רבים מחבריו הקרובים ביותר של בלאמי, אבל הוא התעלם מההיגיון שלהם כאשר ניסו להסביר לו שהוא בצד הלא נכון. עם האיום הגובר של אזגדה על ארקדיה, נשלח צבא של 300 ארציים משבט טריקרו כדי להגן על ארקדיה. פייק ראה בהם איום ועודד את אנשיו שצבא הטריקרו יוכל להדליק אותם בכל רגע ולהרוג את כולם. פייק שכנע את בלאמי לגנוב כמה אקדחים מהנשק, כך שהוא ותומכיו של פייק יוכלו להשתמש בהם כדי לחסל את צבא הטריקרו. אבל בלאמי נתפס עם התותחים, והדבר גרם לוויכוח מסיבי, שבו התבטא מרקוס קיין, לאחר שקיין ופייק התחרו על שליטה בארקדיה ופייק נבחר להיות הקנצלר החדש, כשפייק היה בעל הכוח, ואיש לא עצר אותו, הוא יצא לצבא הטריקרו עם בלאמי וירה בכל המתים האחרונים, פרט לאחת, אינדרה. בלאמי ניסה כמיטב יכולתו לא להרגיש אשמה, ואמר לעצמו שאם הוא לא היה הורג את הלוחמים של הטריקרו, הם היו הורגים אותו ואת ארקדיה במקום. אבל אחרי שראה כמה רחוק פייק היה מוכן ללכת, ולאחר האיום הגובר על חבריו מצד פייק, בלאמי עזב בחשאי כדי להזהיר את אוקטביה שפייק עומד להרוג את לינקולן, בן זוגה של אוקטביה. עם זאת, אוקטביה כעסה על בלאמי ולא הייתה מוכנה לסלוח לו לאחר מעשיו, ובמקום לקחת את עזרתו היא כבלה אותו במערה ויצאה להציל את לינקולן בעצמה. למרות ניסיוניו בלאמי לא הצליח למנוע את הוצאתו להורג של לינקולן על ידי פייק. אוקטביה לקחה את מותו בכבדות והאשימה אותו בבלאמי. מותו של לינקולן הביא לקרע עמוק ביחסים עם אחותו, ואוקטביה לא רצתה לסלוח לו, למרות שבלאמי ניסה כמיטב יכולתו להראות לה שהוא הבין עד כמה שהוא טעה ושהוא ניסה להציל לינקולן. שנאתה של אוקטביה כלפיו פגעה עמוק בבלאמי. מאוחר יותר, הוא עזר להביס את א.ל.י ואת צבאה, והגן על קלארק בפוליס כאשר היא הייתה בעיר האורות, כשהיא חוזרת היא אומרת לו שמצפה להם גל קרינה נוסף ונשאר להם רק 6 חודשים למצוא מקום מחסה.

עם תחילת העונה הרביעית לאחר מותו של פייק ותבוסתה של א.ל.י, חזר בלאמי עם אנשי השמיים בחזרה לארקדיה, ועזר לסייע בתיקון תחנת האלפא כדי להגן על אנשי השמים מן הקרינה הקרובה ולעזור בהגנה מפני אזגדה שיש להם כעת שליטה על פוליס. תחת פיקודו של המלך רואן, אזגדה הצליחו לתפוס את בלאמי בפוליס. בעודו מוחזק בשבי, אוקטביה נדקרת על ידי אקו ונפלה מהצוק. זה הוביל את אקו להאמין שהיא מתה, ועם הידיעה שאוקטביה נהרגה, בלמי נשבר. יום לאחר מכן הצבא של חיילי אזגדה, בראשות המלך רואן, בדרכם להשתלט על ארקדיה, הביאו את בלאמי וקיין כבני ערובה. בדרך הם נעצרו על ידי קלארק וצוות השומרים של ארקדיה עם רובים, בתקווה לשכנע את רואן לא לתקוף את ארקדיה ולהגיע להסדר שלום. באותו זמן הם משחררים את בלאמי והוא הצליח לעצור את ריילי מלהרוג את רואן כדי להמנע מכאוס.

אחרי שקלארק ורואן הגיעו לפשרה לחלוק את ארקדיה עם אזגדה, בלאמי והאחרים השתחררו. הוא חזר בחזרה לארקדיה רק בשביל לחזות את אילאן שורף את תחנת האלפא. בלאמי לומד כי אוקטביה לא מתה והוא מאושר מהידיעה, אבל היא עדיין לא מוכנה לסלוח לו. קלארק אומרת לו כי אוקטביה זקוקה לזמן, אבל בלאמי אומר כי זמן זה מותרה שהם לא יכוליםלאפשר לעצמם כשהאפוקליפסה הגרעינית השנייה מתקרבת במהירות. זמן לא רב לאחר גילויו של הבונקר והקרב עליו, היחסים של בלאמי עם אוקטביה שוחזרו, לאחר שאחותו החלה להתגבר על השדים האישיים שלה, אבל רק כדי להיות מופרדים, בשל גל הקרינה. במהלך האירוע הזה, בלאמי וכמה נוספים יוצאים מהבונקר על מנת ללכת להציל את רייבן מהאי של בקה. עם זאת, ללא זמן לחזור לבונקר, הם מחליטים לנסוע לחלל כדי להמנע מגל הקרינה, אבל נאלצו לעזוב קלארק מאחור. שש שנים לאחר מכן, הוא וחבורתו חוזרת לכדור הארץ ומוצאים את קלארק בחיים.

אישיותו

בלאמי לוקח את השליטה של הקבוצה ברגע שהם מגיעים לכדור הארץ. הוא מגן על אחותו הצעירה אוקטביה בלייק מאז ילדותו והוא רוצה את הטוב ביותר עבורה. בסופו של דבר, הגנה זו משתרעת על פני כל המאה. בלאמי הוא מנהיג טבעי שמדבר את דעתו. הוא יכול להיות תוקפני אבל יש לו גם צד רך יותר.

מראה חיצוני

לבלאמי יש עור בצבע זית עם שיער חום כהה מתולתל ועיניים חומות. יש לו מבנה שרירי ונראה חזק פיזית. בעונה החמישית, לאחר 6 שנים גידל בלאמי זקן ושיערו התארך.

קורבנות הריגה

  • 320 אנשי שמיים (בעקיפין, גנב את הרדיו של רייבן כדי לעצור את המאה מליצור קשר עם התיבה) זה כולל את תור למקין ואבא של קארה קופר
  • דקס (נדקר מתוך הגנה עצמית)
  • מספר רב של ארציים (שנורו במהלך הסכסוך המאה וטריקרו)
  • 2 קוצרים (נורו במוסך חניה תת-קרקעי)
  • סמל. לאבג'וי (חנוק למוות)
  • 10 שומרי הר וות'ר (הוקרנו כדי להציל את המאה)
  • ד"ר לורלי סינג (עם ג'ספר ג'ורדן)
  • 2 שומרי הר וות'ר (נורו כדי להציל את פוקס)
  • לפחות 6 שומרי הר וות'ר (פיצוץ של ערפל רעיל)
  • פול טילינג (נורה כדי להציל את וינסנט וי)
  • בסביבות 350 תושבי הר מזג אוויר (מוקרן עם קלארק גריפין) כוללים את מאיה וי, והבן של לאבג'וי.
  • צייד של אזגדה (שנורה כדי להציל את ניילה)
  • שומר פוליס אחד (נורה)
  • 299 לוחמי טריקרו - כולל אביה של ניילה (עם צ'ארלס פייק, האנה גרין ו -7 אנשי שמיים אחרים)
  • 2 ארציים (שנורו בשערי ארקדיה)
  • איש שמיים שלקח את הצ'יפ (נורה כדי להציל את מרפי)
  • ארצי ואיש שמיים שלקחו את הצ'יפ (נורו כדי להציל את פייק)
  • אסקופ (שנורה כדי להציל את קלארק, רואן ואת הדלק הידרזין)
  • 2 ארציים (אחד נדרס שלא בכוונה בעת שנסע ברכב, ואחד נדקר כדי להציל את קלארק)
  • קודיאק (נחנק למוות)
  • קארה קופר (לכודה בחדר שבו תולעים הסתננו לגופה עם קלארק גריפין)